• Day 267

שודושימה

November 3, 2022 in Japan ⋅ ☀️ 21 °C

שתי קילומטר ברגל לסיפון ואנחנו עולים על מעבורת שתיקח אותנו כל הדרך לשודושימה.
    ערב קודם, ישבנו מול יוטיוב בטלוויזיה וראינו סרטון של איזה קנדי שמטייל ביפן והדליק אותנו על האי והאטרקציות שנעשה בו.
    שלוש שעות במעבורת אולד פשיין, מתפננים בשמש על הגג ואוכלים אודון.

תחנה ראשונה בשודו, מפעל לייצור רוטב סויה.
    הגענו עם טרמפ מנהג מלון סמוך ונכנסנו למוזיאון. קיבלנו סויה בחינם עם התשלום כניסה ועוד הנחה על הגלידת רוטב סויה שנקנה אחרכ בחנות.
    היה סיבוב חמוד, גלידה קצת כמו כרמל מלוח ומשם המשכנו בעוד טרמפ עם זוג צעיר שבא לחופשה לאנג'ל רוד.

רצועת חול שמחברת בין מהחוף לעוד אי קטן אבל מסתבר שהיא נוצרת רק בשפל ואנחנו מגיעים בכלל בגאות.
    שקיעה יפה, קניות לארוחת ערב (יין, לחם, גבנצ, טופו בר שהפך להיות החיים, סלט ירוק משקית, קטשופ וחרדל) ובוקר (מוזלי בקבוע) בסבן והמשכנו עם עוד טרמפ מוצלח כל הדרך למתחם הקמפינג שלנו ללילה.

הגענו אחרי הצ'קאין אז נעזרנו ביפני שיטלפן לבעלים ופתחנו את האוהל בחלקת דשא במיוחד לנו. סופסוף לא קר מדי, אנחנו מתפנקים במקלחת מטבע (100 יין לחמש דקות), בסנדוויצ'ים מסודרים לגובה ויין.