Satellite
Show on map
  • Day 288

    פרקשה ריטריט

    November 24, 2022 in India ⋅ ⛅ 28 °C

    נראלי שאוטוטו אני מתחיל לרחף
    שרים מנטרות וצ'ינטורים, מודטים, אום שנטי שנטי שנטיהי

    פילוסופיה של יוגה, בין שיעור בדמיון (עצום עיניים ותמצא את הצ'קרה הראשונה בתחתית השידרה, שתי סנטימטר בתוך הבטן ואז תתבונן בכיוון זרימת האנרגיה... ממש...) לשיעור אבחנת רגשות לפי מגע כשפתאום המורה והמתנדבת מתחילות לבכות בעיניים עצומות.

    האטה יוגה עם מורה שגורם לך להישאר כל תנוחה 10 ספירות, לא שניות, ספירות. תוך כדי הספירה הוא מתחיל להסביר ומתבלבל וחוזר ל1 כשבזמן הזה עקב אחד שלי מאחורי הראש פופיק מעל הרצפה ברכיים באוויר.

    מלא חברים חדשים מכל מקום בעולם, אחרי כל השיחות עם הישראלים בארמבול נחמד לשמוע קצת גיוונים, במיוחד כי אני הכי צעיר פה.
    בורח מהריטריט בלילה למסיבת טראנס ישראלית, פטריות זוהרות בתפאורה ומוזיקה עצבנית. מתגנב חזרה בלילה ושולח לכלב אנרגיות ש'זה אני! חלאס לנבוח!'
    מבריז עם נורה מפילוסופיה לים, קלפים וקוראסון בארטג'ונה קפה ההיפסטרי.

    יומני היקר, יום שישי לי בריטריט. אתמול עשינו יוגה נידרה, מדיטציה מונחית במצב שבין עירנות לשינה, כשהתת מודע מתערבב עם המודע. מאז אני לא מפסיק לחלום ובפעם הראשונה חלמתי שאני טובע.

    יומני היקר, ככל שעוברים הימים אני משוכנע יותר ויותר שהמורה ליוגה הוא בכלל רובוט מהחלל שנשלח לחסל אותי פסיכולוגית ופיזית דרך האטה יוגה.

    איזה כיף לא לחכות לאוכל בהודו, ארוחות צמחוניות קטלניות שלוש פעמים ביום כמו שעון.

    היום עשינו יוגה על הים בשש בבוקר וראינו זריחה מהממת. לימדתי את לורה והוגו לשחק שיטהד וקאבו באנגלית (אתגר בפני עצמו) והייתה ארוחת ערב חגיגית על עלי בננה.

    מחר אני עוזב, תודה למקום ולאנשים המדהימים שהיו איתי פה, חוויה שאני שמח ככ שייצרתי לעצמי

    שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על סייג' פטונג'לי ג'י שהביא את תורת היוגה לבני האנוש
    פיס
    Read more