Satellite
Show on map
  • Day 294

    פעלולים

    November 30, 2022 in India ⋅ 🌙 29 °C

    אחרי נסיעה נחמדה ופודקאסט על בננות אנחנו נוחתים בפאלולים כמעט ישר לבית חבד.
    אני מסיים את השליחות מצווה שלי ומביא את ה20$ שקיבלתי מבנימין בבית חבד טוקיו לרועי, רב בית חבד גואה. עכשיו אני יותר מוגן או שכבר פחות? יהיה טוב

    יום שיטוטים על החוף ולאגם, המון ציפורים נשרים ושלדגים
    קולפי ואננס ב60 רופי

    באיזו ארוחת בוקר בניריס, הבית קפה הקבוע שלנו מישהי מזהה אותי, אתה מדבר 'איתי'? (כשבעצם היא שאלה 'אתה מדבר עברית?') נענוע ראש של לא...
    אחרי שעה היא מסתובבת אליי, אני כן מזהה אותך! אתה עילי ואני בת דודה של נמרוד! (בת דודה של בן דוד)
    אהההה יעללל מה העניינים וזה איזה מגניב לפגוש משפחה בלי לדעת, אחרי המון זמן שלא התראינו וכמובן שזה יקרה בהודו

    מבלים יחד יום בקולה ביץ' וארוחת ערב של בודהה בולז

    גלעד ואני חוזרים מחוף פאטנם ואחרי מסאלה דוסה קטלנית, 80 רופה, אני ממהר לחדר להשתין
    שומע את גלעד מתקלח מעבר לקיר, מביט לאסלה ונגנב
    מה זה? גלעדדדדד!? יש לי דג? לטאה? מה זה? באסלהההה
    שכחתי מלהשתין וגלעד מתפוצץ מצחוק מגיע לראות עם מגבת על המותניים
    בין צחוק לצחוק הוא מצליח לגלות את האמת, נתקע לי סנאי באסלה..
    דידיייי דידיייי ,
    וואט הפנד?
    איי הב אה סקווירל אין דה טוילטס
    טלטול ראש קל ועיניים נחושות
    דידי שמה מגבת על היד וניגשת לעבודה
    היא תופסת אותו אחרי מרדף קצר במקלחת ומרימה אותו ביד חשופה
    הסנאי זין לא קטן ודופק לה ביס באצבע בדרכו החוצה לחופשי ...
    סורי דידי, איים סורי היא הרט יו
    נענוע ראש צנוע של אני עושה את העבודה שלי

    מעבירים את הימים בארוחות בוקר מאוחרות, התמנגלות עם כל מי שבא לשבת בשולחנות הנמוכים בניריס ושקיעות בחוף פאטנם אחרי הצטיידות מכובדת במינימרקט

    שיניה לכולם לילה טוב וחלומות על סנאים שאורבים לכם במקומות הכי לא צפויים
    פיס
    Read more