• Day 6

Smiley Lake House

December 29, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 29 °C

Nou van dat uitslapen kwam helemaal niks terecht. Wij sliepen in een huisje die ze normaal gebruiken om alle vuile was in op te bergen en er slapen dus normaal werknemers.... Nou je raadt het al... Om 06.00 uur werd er op de kamer geklopt....£#@_ dus weer vroeg wakker... Maar goed het begint zelfs te wennen 😋... Hierna via DeeDee en taxi voor de volgende dag geregeld, ontbeten een toen maar weer eens in een minivan naar de pier van waaruit de boten vetrekken naar het meer van Kao Sok en dus ook het huisje waar wij vanavond gaan slapen.... Dit ging uiteindelijk allemaal heel snel en voordat weer het wisten zaten we men 15 andere mensen op een boot in een werkelijk schitterend omgeving onderweg naar The Lake House.... Alsof we in een aflevering van Planet Earth met David Attenborough zaten.... Niet normaal zo gaaf....1,5 uur door kalksteen rosten en het helderste water varen. Aangekomen bij het huisje eerst uitgebreid geluncht.... Het was heerlijk.... Daarna de kano gepakt en een klein beetje de omgeving verkent, ook nog klein zwemmetje gedaan en toen weer naar het verzamelpunt want we gingen op night safari met de boot.... Dit betekent in het duister op zoek naar beesten die langs de rand van het meer wonen.... En aangezien Sandra mee was hadden we binnen 5 minuten al een Hornbill vogel en Langoeren (apen) gezien ... Ook weer helemaal te gek.... Na 2 uur varen was het weer eens tijd om te eten🫡... Na 2 borden vol en een koffie lagen we om 20.30 uur helemaal kapot in bed en we sliepen denk ik binnen 2 minuten.... Weer een geweldige dag met hele gave dingen en indrukken.... Op naar morgen..... Heel vroeg😪Read more