Satellit
Vis på kort
  • Dag 17

Erg lang fladderen

9. januar 2023, Thailand ⋅ ⛅ 29 °C

Vanmorgen voor de allerlaatste keer belachelijk vroeg opgestaan voor in een vakantie. Om 06.15 uur ging de wekker omdat we weer eens in een paar vervoermiddelen moesten. Na een zeer uitgebreid ontbijt en uitchecken op zoek naar een Grab taxi.....euhm....die was er niet en de taxi die ik gisteravond al had gereserveerd bleek een uur later aan te komen dan gepland. Sjit....dan maar naar beneden naar de weg lopen om een taxi staande te houden....dit ging gelukkig erg snel en tegen een prima prijs ook nog. Mooi op tijd waren we op het vliegveld en ook de koffers afgeven ging snel. Dan nog maar een laatste keer langs de duurste winkels lopen en een koffie halen. Een stukje lopen is niet erg want we moeten straks lang genoeg op onze kont zitten….. 12.45 uur en 1.35 uur om precies te zijn. Terwijl ik dit aan het typen ben moeten we nog zo'n 4 uur tot aan Parijs. Hier hebben we 2 uur om over te stappen voor het laatste stukje naar Amsterdam. Ook dit is gelukt en inmiddels weer thuis. Eigenlijk ging alles zeer voorspoedig en zelfs de koffers hadden we redelijk snel op Schiphol. Na ook nog 1,5 uur sturen naar Sneek nu eindelijk lekker slapen. Wat een mooie vakantie en wat hebben we veel gezien!!!Læs mere