Dag 7

April 22 in Portugal ⋅ ☁️ 15 °C

Vanochtend vroeg opgestaan want we wilden een boottocht langs de kust gaan maken. We wilden zaterdag al reserveren maar dat doen ze niet zolang van te voren omdat ze niet weten hoe het weer op de oceaan is. Dus om 8 uur eerst naar de receptie. Daar reservering aangevraagd. We zouden om 11.30 mee kunnen. We hadden dus nog tijd zat. Dus we zijn op ons gemak naar de kust gereden en daar op een terrasje koffie gebruikt. Was heerlijk weer. Na nog wat door de straatjes gelopen te hebben, hebben we ons om 11.15 gemeld. We waren de laatste die aankwamen en we vertrokken vrij snel. Schoenen uit en een stukje door het water waden. Toen we allemaal ingestapt waren zijn we vol gas vertrokken. De zee was gelukkig vrij rustig. Zo zijn we in 45 minuten langs de kust gevaren en allerlei grotten bezocht. Het was heel bijzonder. Na de 3 kwartier zijn we weer vol gas naar de opstapplaats gevaren. Daarna zijn we zigzag door stadjes en straatjes naar het westen gereden. We vonden al vrij snel een hele stille plek vlakbij een zonnepanelen berg. Geen mens te bekennen hier. Geen stemmen en geen auto rumoer. Heerlijk. Morgen naar het uiterste puntje van Europa.Read more