Satellite
Show on map
  • Day 5

    Vepřová hlava, mangostino a gordos

    March 9 in Colombia ⋅ ☁️ 20 °C

    Každý den jsou plánovány 4 hodiny jazyka... další dvě hodiny výuky a připadám si zase blbější... už je toho na mě moc a pletu si základní věci. Mám pocit, ze mám v hlavě bordel.

    Odpoledne začalo pršet a proto jsme místo botanické vyrazili do muzea malíře Botera, který si udělal značku malováním tlustých lidi... tzv. Gordos, po smrti obrazy odkázal včetně sbírky impresionistů a malířů 20. století Bogotě... v dalších sálech byla ranná díla od Maneta, Pissara, Dalího, Picassa, Kokošky..atd

    Ochutnal jsem ovoce mangostino, výborné!!! Taky něco, co se vyndávalo z vepřové hlavy a zasmažilo do těstovinové kapsy... šílenost...

    Večer chtějí kluci vyrazit do Theatronu...největšího klubu v Jižní Americe...pokud jsem to dobře pochopil... ale já jsem unavený a nevím zda bych to zvládnul. Sice říkají, že jdou na chvíli ale už jsem odpozoroval, že čas je zde relativní pojem... To je další z aspektů se kterým je zde nutno počítat. Vše trvá tak 5 x déle, než je člověk zvyklý z Evropy. VŠE.

    Autobusová doprava funguje víceméně překvapivě dobře... autobusy mají 3 vagóny spojené harmonickou, takže řidič vůbec nemůže vidět na konec a řízení musí být teda zážitek. Stanice jsou dlouhé několik stovek metrů, aby se za sebe vešlo několik busů... metro Bogota s 9,5 miliony obyvatel nemá... díky korupci se plánuje od 70. let a vždy stavba selže díky rozkradení rozpočtu zodpovědným ministrem. Také Transmilenium - systém autobusové dopravy je zatížen soukromými zájmy a nikdo nemá snahu a zájem tento systém měnit.
    Read more