Satellite
Show on map
  • Day 10

    Gaira

    March 14 in Colombia ⋅ ☀️ 29 °C

    Dnes výživné hodiny pokračovaly. Mám pocit, že se vůbec nezlepšuji, naopak - hlava naprosto nespolupracuje.
    Ráno jsem vyrazil v 9 na pláž, měl jsem jen hodinku mezi výukou... prošel jsem se až ke skále, kde nikdo nebyl. Turistů je tu teď v tuto dobu málo, místní ještě spí...
    Bydlíme v prvním AirBnb, v 9 patře v jednom z vysokých 15 patrových činžáků s bazénem na střeše. Takových domů tu je spousta, ovšem po výstavbě zapomněli na zeleň, občanskou vybavenost... navíc je sucho, vedro... člověk má pocit, že žije v odpadkové poušti kousek od nádherného moře. Tohle není Karibik, který známe z brožurek.

    Přestal fungovat kód na dveře, Fredy mi chtěl prozradit jak se to dělá a zůstali jsme oba na chodbě. Při čekání na nový kód jsme objevili střešní bazén, kde jsme pokračovali ve výuce. Odpoledne byl oběd kousek od baráku, vedro jak kráva, vysoká vlhkost... koupil jsem si příšerný klobouk, ale chrání před sluncem! Cestou nás potkal obří ještěr, leguán... zíral jsem... Myslel jsem. že někomu utekl, ale prý jich tu jsou stovky.

    Zítra jdeme do parku Tyrona. Mám trochu obavy ze zvířat a hmyzu... podle toho jak o tom mluví Fredy...

    Hmyz tu je velký problém. Žlutá zimnice je v některých lokalitách stále aktivní, a očkování je povinné. Švábi obřích rozměrů a rozličných tvarů jsou rutinou. Čím níže bydlíte, tím pravděpodobněji na ně narazíte... nejen na podlaze...
    Read more