Dag 3 Nashville

July 27, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 35 °C

Dag 3 Danny op om 3.45 uur en om 5 uur weer slapen. Sors op om 5 uur.. kids doen het iets beter qua tijdsverschil maar allemaal redelijk moe. Vandaag richting Nashville maar eerst gitaren kijken (plan van finn was om een gitaar te kopen die we dan weer achter konden laten) maar dan was $119 toch wel wat veel. De muzikant in hem kreeg echter de overhand en uiteindelijk vertrok hij met een fluitje van een cent, nou ja een blokfluit van $4... Binnen een paar minuten kon Finn 'Mieke heeft een lammetje' en de starwars tune spelen in de auto. we kunnen alle drie niet wachten op wat voor meer moois we gaan worden getrakteerd😫. Nomi is eindelijk weer online! Simkaart gekocht en de hele wereld ligt weer op schermafstand (maakt minder lawaai dan een fluit maar daar betaal je ook grof geld voor). Downtown nashville is druk, lawaaiig en onder de 21 eigenlijk weinig aan omdat je niet naar binnen mag. Sommige straten zijn zelfs verboden na 12 uur! Ga dan maar eens een restaurant zoeken waar ze ook nog plek voor 4 hebben zonder reservering. Na lang zoeken toch gevonden. Een sfeervol eethuis met een uitgebreid menu, een hardwerkende mexicaan die z'n best deed en ons het eten bezorgde door te roepen:Table ninehundred seven!
    Ketchup moest je overigens apart vragen bij het bigmac menu.
    Plakkerig en uitgepoept klaar met deze dag en countrymuziek (het kan ook te gek soms haha). Morgen naar Memphis, kijken welke muziek ze daar draaien..