Natchez dag 7

July 31, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 36 °C

Slecht geslapen door de klamme hitte die niet goed kon worden gekoeld door de airco omdat de slaapkamer gewoon te groot was. Volgens mij heeft in deze slaapkamer een Wallmart gezeten inclusief parkeergarage. Om 9 uur werd er op de deur geklopt dat het ontbijt klaar stond.. Om 9.30 werd gevraagd waar we bleven want het werd koud (!) Wij als hotelgangers dachten dat we wel zelf konden bepalen wanneer we gaan ontbijten.. Nope.. Bed and breakfast werkt anders. Maar wie wil er geen gebakken aardappelen met een burger om 9 uur 's morgens in het gezelschap van hele wakkere medegasten uit Louisiana en de eigenaresse van de B&B? Gelukkig was de koffie goed en lag er ook wat fruit. Was wel erg gezellig. Via de Natchez trail (dus niet de snelweg) naar Natchez. Mooi ritje door de bossen. Redelijk op tijd gearriveerd in het Monmouth Historici inn en Gardens. Michael aan de front desk heeft ons 2 maal geupgraded en nu hebben zowel Nomi en Finn als wij een eigen suite tot onze beschikking. Woonkamer, ruime badkamer, grote slaapkamer inclusief nog groter hemelbed als de vorige nacht. Als je er een sintelbaan omheen legt zouden de afstanden Olympisch zijn. De Monmouth heeft een gigantische tuin met meertjes/ vijvers waar je mag vissen(hengel mag je lenen) zolang je de vis maar niet op eet. Dus waarschijnlijk toch het restaurant bezoeken vanavond.. Voor het eerst even chillen en even niets moeten. Downtown Natchez schijnt niet het meest bruisende stukje van Mississippi te zijn..
    Finn en Nomi zijn gaan vissen in een van de vijvers. Toen Finn bijna een schildpad aan z'n haak had is hij maar gestopt. Gegeten in het restaurant. Moesten daar fully dressed naar toe omdat het een 4 sterren restaurant is. Prachtig mooie kamer waar we aten in het hoofdhuis. Eten was goed, gesprekken waren goed, Rekening was meer dan goed..... voor de eigenaar én z'n vrouw én kinderen én kleinkinderen... Morgen naar New Orleans als we nog geld hebben om te tanken