Satellite
Show on map
  • Day 12

    St. Augustine dag 12

    August 5, 2023 in the United States ⋅ ☁️ 29 °C

    Prima ontbijtje gehad in een hotel waar niks liep zoals je zou verwachten.. HILTON heeft een naam maar volgens mij hebben ze dat niet verteld tegen de franchisers.. Na het ontbijt wilden we de koffers pakken om te vertrekken. De kaartjes werkte niet meer. Om 11 uur precies werden die onbruikbaar want dat is de uitchecktijd.. Even waren we bang dat al mijn onderbroeken nu eigendom waren geworden van het Hilton maar de frontdesk medewerkster maakte wat nieuwe kaarten voor ons.. Met de trappen naar beneden (lift was erg traag) om die kaarten op te halen en weer omhoog.. Én weer opnieuw naar beneden want het werkte nog niet. En weer omhoog en weer naar beneden maar met de koffers Nu weten we ook waarom ze geen fitness ruimte hadden daar.. Helemaal niet nodig.. Onze personaltrainers werkte aan de front desk.
    In de reisbeschrijving stond een tripje van slechts een kleine 200 mijl maar dat bleek niet correct.. Onze reis naar St.Augustine zou volgens Google maps 5 uur en 27 minuten gaan duren. En het was al 11.30! Gelukkig is het thema van m'n gezin: het is wat het is..
    Nu kan ik geweldige verhalen gaan vertellen over de autorit.. (Afstand Hoorn-Parijs) Maar het was gewoon een autorit waarbij er drie series zijn gebincht en 2 films gekeken. Tenminste, door de drie zich vervelende passagiers.. Ik had in ieder geval nog een stuur vast..
    Aangekomen in st augustine schrijf ik dit met twee baco's voor m'n neus.. De barvrouw had het laatste restje bacardi ook voor me ingeschonken. Als cadeautje.. Lief..
    Read more