St Augustine dag 13

August 6, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 32 °C

Dag 13 alweer.. Gelukkig staat er hier koffie om wakker te worden, dat scheelt al een hoop. Vandaag rustig opstarten. Eigenlijk voor de hongerigen onder ons iets te laat. Gegeten in het historische stadje.. Waar we de rest van de middag ook hebben vertoefd. St augustine is het oudste stadje van Amerika, claimen ze, het ziet er in ieder geval enorm leuk uit. Leuke winkeltjes en restaurantjes.. Nog steeds wel zweterig warm naar dat begint ook te wennen. Leuke dingetjes gekocht.. Maar wat kan je verder vertellen over een middag winkelen.. Is alleen voor vrouwen echt leuk. En de mannen vinden het fijn als zij tevreden zijn.. Nee hoor de sfeer in het stadje is erg leuk. Voelde heel erg 'vakantie' aan.
    Voor de avond hadden we een walking historic ghosttour geboekt. Wij er heen om 20.20 uur lokale tijd. Begint het direct wat te weerlichten.. we werden meegenomen door sherrif Arti..Dat beloofde veel goeds. De tour bestond niet uit enge spookverhalen maar meer de historie van veldslagen, legendes, en verhalen over wat er ooit gezien is..
    Op sherrif Audrey z'n telefoon, zo liet hij zien, stonden wat foto's waarop een en ander te zien was... Geestig..
    Nomi had ook nog een foto gemaakt met iets dat leek op een gezicht. Sherrif Audi (volgens mij heette hij echt zo) was redelijk overtuigd dat het een demon moest zijn want hij keek best boos..
    Was al met al een lange dag geworden snel slapen.. Morgen richting Savannah!!