Dag 4 new years eve

December 31, 2023 in Finland ⋅ 🌫 -16 °C

Een hele luie ochtend en middag gehad om dan te gaan naar Arcandia, daar gaan we BBQen en leuke dingen doen als pijl en boog schieten, bijl gooien.. Één groot feest..
    We moesten er om 17 uur zijn. Best vroeg maar dat zal z'n reden hebben vanwege het volle programma.
    Daar aangekomen kwamen we er langzaam achter dat marketing belangrijk is. Op de website werd het mooier weergegeven dan het was. Zag er mooi uit hoor maar BBQen was in een hutje waar het -20 was, rendiervlees is niet lekker blijkt, en schoenen op de BBQ werden gelegd om een beetje op te warmen. Het was meer een dorpje bedoeld voor kinderen. We werden plots afgeleid door groen licht en zagen op de Noorderlicht pp dat er 99% kans was op het zien ervan. Allemaal de bus in en op zoek naar een donkere plek. Helaas was de bewolking dikker geworden en konden we het groene licht niet meer zien. Dan maar terug naar huis.. Finn had z'n spierballen mee en trok de schuifdeur uit de bus.. Moet nu met opwaartse kracht en de gevoeligheid van een ninja worden gesloten (een keer of 10)..Wachten op 23.30 om naar Levi te gaan voor een vuurwerkshow.
    Heel Levi stond op de berg, drukte van belang. Om 12 uur gebeurde er weinig. Ergens in het dorp werd wat vuurwerk afgestoken dat 5 minuten duurde.. Iedereen aplaudiseren eeeennn klaar.. Hahaha.. Kortste oud nieuw ooit!! Terug naar het huisje en spelen in de sneeuw..
    Finn kijkt met shoshanna een horror en wij bedenken wat voor spelletje we gaan spelen.. Happy New Year!!!