Fletcher hotel in Ooij

March 3 in the Netherlands ⋅ ☁️ 10 °C

Als we bij Eric vertrekken loopt de temperatuur op naar 16,5 graden. Bijna zomers.
    In Ooij checken we in, in wat zich een Fletcher hotel mag noemen maar dat is ook alles. De kamer is goed. Het bed ook, al is het wat aan de zachte kant. Geen koffie of thee op de kamer. Peter probeert zijn motorlaarzen uit te krijgen de rechter gaat eenvoudig maar zijn linker voet zit muurvast in de laars. Na een kwartier is de laars uit en het blijkt: doordat de laars nat is geweest toen we vanaf Partick 170 Km regen hadden, dat de zool los is gelaten en de voering opstroopte, waardoor nu de voet helemaal vastzat. Goede Nieuwe laarzen kopen dus.

De receptie gaat 20.30 dicht alsmede de bar en het restaurant is al helemaal niet open. Oei, we hebben geen eten bij ons. We doen een orienterende wandeling door het dorp en vinden slechts 1 restaurant. Maar de prijzen zijn sky-high en tja, we moeten kiezen tussen een hamburger van 17,50 daar en een hamburger van 4,95 hier in Ooij in snackbar De Vink. Omdat er nog wat dagen met goed tafelen aankomen kiezen we voor een budget maaltijd in De Vink. Nou het vogeltje heeft hier al zijn talenten al uitgepoept want de hamburger is niet te hachelen. Het mot maar. Een icetea om het weg te spoelen en de maag is vol. We redden het wel. Zzzzzzz