Vandaag hebben we ons 1e huisje verlaten en zijn we vertrokken naar ons 2e huisje ergens in de bergen (Saurat)!
We stopte even in Carcassonne om te lunchen en daar zagen we ook een heel mooi kasteel!
Uiteindelijk zijn we bij ons huisje aangekomen waar we een hele rondleiding kregen met een kleine language barrier😅. Daarna gingen we lekker chillen en avondeten. In de avond hebben we film gekeken!Read more
Traveler
Yammie! 😋 Goed besteed!! 🍦👍