Vandaag zijn we naar Andorra gegaan! Helemaal buiten de eu! Daar was de benzine wel heeeel goekoop en er reden allemaal hele dure auto's rond!
Na een drankje in Canillo hebben we een stuk gelopen naar een hoge loopbrug, maar die was al dicht en duur😅. We hadden wel een heel mooi uitzicht!
Daarna weer teruggekomen bij het zelfde restaurant om even lekker te eten. Ze hadden heel goed vlees!! We kregen zelfs een kistje met een drankje er in!
Onderweg naar het huisje zagen we door een steeg een heel groot vuur! We gingen toch even kijken en dat bleek een soort festival te zijn van het dorp Saurat.
Alena en Larissa deden wel heel soepel mee!Read more
Traveler
Geweldig! 😂