Toronto

July 18, 2016 in Canada ⋅ ⛅ 29 °C

Wat een fijne stad! Het deed me een beetje denken aan New York, maar dan met wat minder toeristische attracties. De gebouwen lijken net zo hoog en het is overal druk. Wat er zo leuk is, is gewoon rondlopen door de de verschillende wijken. Het is een heel multiculturele stad en dat merk je wel aan de diversiteit aan restaurantjes, bars en wijken. Wat ik vooral heb gedaan is samen met wat mensen uit het hostel slenteren door Chinatown en Koreatown, het alternatieve Kensington market en de oude distillery die is omgetoverd tot een soort hipsterwijk met cafetjes. En daarna chillen bij het water, waar zelfs een strandje is gemaakt. In het winkelcentrum en op het drukke plein dat een beetje lijkt op Times Square was het altijd levendig. De ene avond was er een gratis concert en de volgende dag was er een openluchtbioscoop. Overal werd je omver gelopen door mensen die Pokemon aan het vangen waren haha. Ook ben ik een dagje naar het eiland geweest, waar je heerlijk op het strand kunt liggen.Read more