Satellite
Show on map
  • Day 1

    קמנו בדירתנו המקסימה באתונה וחשבנו ללכת לחפש איפה מגישים את ארוחת הבוקר שהזמנו, לפתע צלצול בדלת ומי שם? שליח עם ארוחת בוקר מעולה.
    לאחר הארוחה, יצאנו במטרו לכיוון אקרופוליס. בעודנו עומדים בתור, אני רואה שמלא בנות עם כתר של אלה יוונית על הראש. מיד שלחתי את יוסי למשימה לחפש גם לי כתר ומים. יוסי חזר עם משימה חלקית והלא נכונה😱 בטענה שהוא חיפש וחיפש ולא מצא🙃
    התחלנו לטפס לאקרופוליס וכל הבנות מצטלמות עם שמלה לבנה וכתר על הראש ורק לי יוסי לא מצא🧐
    ושם באקרופוליס אחד המקומות העתיקים ביותר, ארע ארוע הסטורי 🥁🥁🥁🥁🥁 יוסי התנצל מכל הלב ויותר מפעם אחת, על כך שהוא חזר בידים ריקות ולא הביא לי כתר.
    ירדנו מהאקרופוליס ומיד רצנו לקנות לי כתר שבינתיים ( כבר יומיים) לא יורד לי מהראש.
    לאחר ארוחת צהריים במסעדת דגים שרפי המליץ שהיתה נחמדה, יצאנו לדרכנו ארוכה לכיוון צומרקה, בשעות הערב עצרנו לישון בדרך במלון מהממם שם חיכה לנו בעל המלון דובר יוונית שוטפת.
    Read more