• Day 6

לאחר ארוחת הבוקר המפנקת שיוסי הכין לנו בדירה, לפתע הגיחה שמש מפנקת מעל הר השלג. באופן מאד מאורגן, עצרנו את כל תוכניות היום וישבנו בנוף לקרוא ספר.
    לאחר שהשמש החליטה לנדוד למחוזות אחרים יצאנו לאיזור של הצד השני של קניון ויקוס.
    התחלנו בrocky forest והמשכנו לתצפית מקסימה ראשונה על קניון ויקוס ולפתע תקף אותנו שלג קל והיה ממש כיף. פגשנו זוג ישראלים שסיפר לנו שבאיזור מצובה יש מלא שלג ואפילו משפחה ישראלית נתקעה שם ומשפחה (ישראלית כמובן) אחרת חילצה אותם. מיד הבנו שמחר אנחנו שם.
    המשכנו לכנסיית agia paraskevi אך לפתע תקף אותנו גשם מוגזם. עצרנו הכל ונכנסנו למסעדה עם אוכל הכי טעים שהיה לנו עד עכשיו ביוון. לאחר הארוחה הגענו לכנסיה לצפות על קניון ויקוס והפעם מתוך כנסייה.
    המשכנו לרשימת המשימות של היום לכיוון התצפית הכי יפה של קניון ויקוס, הלכנו כשעתיים הלוך ושוב במסלול נחמד ותוך כדי שמענו את ההרצאה של רעיה על התחממות כדור הארץ.
    נותרו לנו עוד 3 משימות והשעה כבר היתה 18:30 ולא רצינו להיתקע בחושך בנסיעה בכבישים המפותלים ( זה לא אחראי כמו להיתקע במסלול הליכה). החלטנו להציץ על מדרגות ורדגו ולקפוץ לכפר קיפי ולראות עוד גשר עתיק ו… על הכפר האחרון ויתרנו.
    הגענו לדירתנו באופן אחראי לחלוטין כמה דקות לפני החושך עם סט תמונות של הקניון מכל זווית אפשרית.