• Day 9

פגישת מחזור בשדה תעופה בסלוניקי

April 22, 2022 in Greece ⋅ ⛅ 15 °C

במטוס בדרך לבייתנו ולבנותינו האהובות, אני כותבת את הפינגווין האחרון לטיול מושלם זה.
    אתמול בבוקר קיבלתי ווטסאפ שהמדריך סירה שהזמנו לשיט במערות הים, חלה בקורונה והטיול בוטל. זה כמובן הניע אותי לעשות הכל כדי למצוא תחליף ואני מזכירה לקוראנו ששרדו שאנחנו ממש מחוץ לעונה. נסענו ונסענו בכבישים מפותלים מרחק של כ40 קמ בשעה וחצי. הגענו לחוף חורפטו שהיה אמור להיות מרכז להשכרת סירות קאנו, אך המקום שומם. למעט שלט קטן עם תמונות של קאנו ושם דומה לחברה אחרת שהיתה מומלצת להשכיר איתה. הדלת היתה נעולה והיה נראה נטוש לגמרי. שאלתי איזה אדם מוזר שמדבר כ-5 מילים באנגלית אם הוא יודע איפה משכירים והוא אמר שהוא מוכן לקחת אותנו לטיול פרטי ב-150 יורו.
    לאחר חצי יובל פלוס 2 יוסי למד (קצת) מתי אין טעם להתווכח והסכים לקחת סירה תחת רשימה ארוכה של חובות להווה ולעתיד.
    השייט היה מושללללם לפחות מבחינתי ויוסי טוען שהיה בסדר (לא קונה את זה…) שטנו בסירת מנוע ונכנסנו למערות ים עם 50 גוונים של כחול.
    לסיום הלכנו לעיירה היפיפייה בה צילמו את מאמה מיה ושתינו קפה ועוגה עם נוף מקסים של המפרץ.
    בערב קינחנו עם סרט מאמה מיה בנסיון להבין את הקשר בין המקום לסרט.