• Day 4

הדרקון הזולל

October 7, 2022 in Portugal ⋅ 🌙 18 °C

זה היה יום החלומות של יוסי, עיירה מלאה טירות, מבצרים, מבנים מדהימים ביערות שיש הטוענים (סתיו) שיש שם גם דרקונים.
    למרות הבירורים המדגמיים שכולנו עשינו, אף אחד לא דמיין את העיירה כפי שמצאנו אותה ובטח לא צפה לתורים מטורפים ופקקי חנייה מאתגרים.
    לאחר ״טיול״ של פחות מ200 מטר שהסתיים אלא מה בפיקניק, מצאנו מתחם של טירות מבצרים ומגדלים מקסימים, שם גם מצאנו את מאורת הדרקון שסתיו נזהר מלהעיר אותו.
    לאחר הסתובבות של כעשירית מהפארק נעשינו רעבים , התיישבנו במלכודת תיירים בנסיון להספיק לחטוף כמה ביסים לפני שעמית גומר לנו את האוכל מהצלחת.
    לאחר מכן, נסענו לחוף ים מהממם כיאה למשפחת לוי ובשיתוף פעולה מלא ומפתיע מצד עומר.
    עפנו בעזרתה האדיבה של הרוח לחוף והאמיצים שביננו אפילו טבלו רגליים במים.
    לאחר שלא הצלחנו להתחמם מהמרק הטעים שסתיו הכין לנו מכל אבני החוף, הלכנו למסעדה מקומית זולה ומעולה שעדי בחרה לנו.
    לסיכום, היו לנו 3 ימים חווייתיים של חיבור לשורשים בעיר רגועה ומגניבה. בשילוב מושלם של הביחד שלנו והביחד שלנו עם הוולקנים.
    מכאן אנחנו מצפות ומתגעגעות לפגוש את יתר המשפחה ולהמשיך למונטנגרו.