• Day 3

התחלנו את היום עם 4 טוסטים מוגזמים על הגב, ויצאנו לדייט עם Murilo במשרד הפנים הפורטוגלי.
    במשרד פגשנו את עדן בחור ישראלי מקסים שהגיע בספונטניות לקחת את הדרכון הפורטוגלי שלו. היה חשש שהוא יצליח לעשות את כל התהליך בלי לשלם עמלות ( לא זניחות ) למקומי, אך לא האמנו שהחשש יתממש. אחרי שעה וחצי יצאנו עם עדן שהצטרף בשמחה למשפחתנו שכללה את רעיה עומר ונדב, לסיור עם איתמר שכשמו כן הוא, מאוהב בליסבון מאחר ובילדותו הוא נהג לטפס על קירות.
    בדרך עברנו באנדרטה לזכר מגורשי ספרד והיה מחובתנו להצטלם כאות הזדהות לסבלם שבגינו אנחנו כאן.
    בסיום הסיור הרעב הצטבר וירדנו או ליתר דיוק התגלשנו כקמ בירידדדדדה לשוק האוכל.
    המשכנו עם נדב לlx factory הידוע בכינויו האקס פקטור, שם נכנסנו לחנות מדליקה, עשינו יצירה משותפת ובעיקר חיכינו עד שנטע הצליחה להפרד מהחנות שהיה מלאאאה בתקליטים דיסקים ואפילו קסטות. את ה3 שעות הבאות בילינו במרפסת של בית קפה והיה ממש ממש כיף וטעים עד שהוא נסגר ונאלצנו להתגלגל לרחוב. עקב חשש כבד לזוגיות עם יוסי החלטנו שמחובתנו לנסוע במיוחד למבצר Belem. נטוש האלופה שניווטה אותנו כל הטיול הביאה אותנו ב20:00 למבצר והיה ווואו.
    הוואו הוא חיקוי זול של עמיתוש מהאושנריום שלא פספס אף אקווריום בקריאות וואו שכפי הנראה גירו לו את התאבון.