• Day 12

חתולים בצמרת

October 15, 2022 in Montenegro ⋅ ☀️ 20 °C

מטפסי הסלעים יצאו עם שחר להפגש על מיצ׳ה (בן דודו הרחוק של סלוודור דאלי), לטיפוס בויה פרטה מעל קוטור. הטיפוס היה כיף מאד, מיצ׳ה השמיע כל כמה דקות קול של מיט מיט לצורך קליטת המבט לתמונה, ארוע שהסתיים ב 288 תמונות שעד עכשיו לא הצלחנו להוריד את כולן.
    אני נשארתי בחדר ונהנתי מקריאת ספר במרפסת הדירה עד 10:30. בשעה זו התחלתי לאכול סרטים על בתי חולים או סתם פציעות, כי מיצ׳ה טען שהטיפוס לוקח כ שעה וחצי גג שתיים וחלפו להם כבר 2.5 שעות. מה שמיצ׳ה לא לקח בחשבון את זמן החפירות שלו עם השותף האולטימטיבי לחפירות בע״מ.
    ב11:15 כולם חזרו בריאים ושלמים ואחרי כוס קפה, יצאנו לכבוש את סמטאות העיר קוטור.
    במהלך השיטוט בכל הסמטאות כולל כולן, גילינו שאנחנו נמצאים בעיר החתולים. מבירור עם מוכרת ברחוב הסתבר לנו שמילאו את קוטור בחתולים כדי להתגבר על מכת העכברים שהיתה בעיר.
    הלכנו לראות שקיעה על הר תוך ויכוח עם מלכת השקיעות של המזרח (כרמלושלוש), האם שקיעה על הר נחשבת כשקיעה. אתם מוזמנים לעזור לנו בסוגיה.
    בערב אכלנו במסעדה 5 מנות שונות של מיונז עם מגוון תוספות.
    לאחר מכן טיילנו לאורך הטיילת, תוך כדי שירת הבנות לשירים עבריים בתרגום חופשי לאנגלית.