• Day 5

80 גוונים של לבה

April 10, 2023 in Spain ⋅ ☀️ 15 °C

השקמנו קום כרגיל ויצאנו ב13 לקראת עליות שמאתגרות את הקאלץ ( לצעירים שביננו זה רכב דינוזאורי שעובד על הילוכים).
    מאיר המדריך המקומי הבטיח לנו שנמצא בפארק 80 גוונים של לבה מתוך 100 סוגי לבה קיימים . כמו כן, הוא חזר וביקש לא לשאול שאלות עומק, אך לא היה צריך לשאול כי הגוונים וצורות הסלע דיברו בפני עצמם. הרגשנו כמו בתמנע אך בסדרי גודל אחרים לגמרי.
    פסגת הטיידה שנראית מכל עבר באי, נאלצה לוותר עלינו. בגלל הרוחות העזות.
    עברנו למסלול טיול אחר ומצאנו מקום נדיר עם מעט רוח לארוחת צהריים ב 18:00. הכוונה היתה לראות את השקיעה בפסגת ההר אך גילינו אחריות והחלטנו לא להיתקע בירידות בלילה.
    כשסיימנו את הטיול עברנו ליעד המרכזי של היום- לקנות גלידה! וגם לצפות בשקיעה. ירדנו בירידות מאתגרות (הפעם את הברקסים) והגענו לעיירה מקסימה בשם Garachico המכונה עיר הגלידות. השקיעה לא היתה הצד החזק לעומת הגלידה ובית הקפה המקסים עם שולחנות החבית שממוקם על סלעי לבה על הים.
    בסיור לימודי שערכנו ראינו עצי חנוכיה, כנסיות עתיקות והופתענו לשמוע שאנחנו הולכים על איזור שעד לפני 100 שנה היה מכוסה בים ושאנחנו עומדים על אדמת לבה.