• Bolsena - Vetralla

May 18, 2019 in Italy ⋅ ⛅ 14 °C

Bolsena - Montefiascone - Viterbo - Vetralla

Flere dage er gået, og vi nærmer os målet med hastige skridt. Turene fra Bolsena til Viterbo var ganske stille og rolige. Begge to omkring 17 kilometer, og uden nogen smerter i benene (cirka). Vi oplevede dog massivt regnvejr på den sidste strækning mod Viterbo, søgte ly på en McDonald's for kun at opleve, at McDonald's ikke er så vanvittig interessant i Italien.

Viterbo er heller ikke en særlig spændende by (og det var Montefiascone sådan set heller ikke). Naturen er flot. Den var måske flottere i Toscana, men det er dejligt at få lidt forandring fra de samme endeløse marker og bakker og bjerge, til den natur vi ser i Lazio.

Også i dag var det en kort tur til Vetralla. Vi fik forberedt os på det kommende valg ved lige at vende verdens-situationen en 2-3 gange, inden vi ankom. Vi har indtil videre været utrolig heldige hvad angår vejret, og har kun oplevet regnvejr 2 gange. Vejrudsigten har tit spået regn, for så at ændre det i sidste øjeblik. Desværre skulle det regne de næste 3 dage - og noget siger os, at det ikke ændrer sig. Men det går nok. Vi går, i hvert fald ;)