• Day 12

Playa del Carmen - Puerto de Chiquilá

November 4, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 25 °C

Dobro jutro 🇲🇽☀️
    Budilka naju prebudi ob 7:00 in čas je za najin drugi premik. Danes potujeva na majhen košček nebes na zemlji, kot ga poimenujejo domačini - Holbox.
    Do 7:30 popijeva kavo v sobi, nato pa se odpraviva na zajtrk.
    V jedilnici naju obišče Ga. Sandra in se poslovi od naju, saj bo ta čas ko midva odideva, na sestanku. Naredimo selfie in odide.
    Odhitiva nazaj v sobo, ter spakirava še nekaj stvari, ter pregledava vse, da česarkoli ne pozabiva.
    Na recepciji narediva Check-out, ter se posloviva še za Johano, ki nama je prav tako veliko pomagala z informacijami, ki sva jih potrebovala.
    Iz hotela, odideva naravnost do postaje ADO, kjer naju čaka prevoz ob 9:15 za Chiquilo.
    Vmes še dvignem denar, skočiva na WC in že čakava v vrsti za na bus.
    Vožnja do same Chiquile kjer je pristanišče, kamor katamaran z imenom FAST FERRY TRANSPORTE MARITIMO 9 HERMANOS, ki pluje na otok Holbox, traja dobri 2 uri.

Sonce, oblaki in Dež..... 💦
    Vmes pa vožnja skozi džunglo, majhne in zelo revne vasice. V trenutku sva ozavestila hvaležnost za najin dom in pokrajno kjer živiva. Na samem avtobusu je udobno. Klima primerna, filmi na tv in lepa pokrajna.

Ob 11:30 prispeva v blatno Chiquilo.
    Kupon za katamaran, ki sva ga kupila v Playi, v pristanišču zamenjava za karto katamarana.
    Ob 12:00 se vkrcava in v 25 minutah nas pripeljejo do Holboxa.