Mexico
Lázaro Cárdenas

Here you’ll find travel reports about Lázaro Cárdenas. Discover travel destinations in Mexico of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Holbox

November 23, 2016 in Mexico

Holbox ist sooo schön - Holbox erinnert mich an La Punta 😍 eigentlich reicht hier eine Nacht nicht aus, aber trotzdem sind wir heute mit dem Bus nach Chiquila gefahren und ab dort weiter mit der Fähre nach Holbox, um einen Tag und eine Nacht mal dem unmexikanischen Cancún zu entfliehen 😀

Time to recharge our batteries

January 18, 2017 in Mexico

We've seen so much and been so busy traveling and working alongside for the last 2 weeks, we badly need to take a break.

Perfect timing for 3 days on Holbox, a small island not far off the coast, but far enough not to be too overrun by visitors. It's not the most remote place to be, but it's quite charming and layed back.

First order of business: take a 3 hour walk along the beach by myself. I'm feeling brand new and balanced again. Another highlight are the many swings in the bars and restaurants here - fun idea!Read more

Today, we joined a tour paddling on kayaks that looked like floating bananas (unintentionally, I think).

It felt so good to spend the day on the water! We went through a few tidal channels and mangroves and saw pelicans, sting rays, flamingos, but missed the crocodiles that live here. Oh, and we took a mud bath. Well, my brother and I helped each other reach the tough spots ;-)

Leaving Holbox

May 7 in Mexico

Well, what can I say, Isla Holbox is a very cool place, and from the people that work here, very hard to leave. It’s been a fun week and met an awesome crew of people, so good in fact that we’ll all be in be same hostel in Tulum by tomorrow night. Fwends!
    The highlight was definitely all day gangseter golf cart drinking, so much fun! It doesn’t quite feel like Mexico as you can drink in the street and there are hardly any police. I didn’t get to see an flamingos, but plenty of mosquitos. Dogs everywhere here, all sorts, all just chilling out not really doing much. Kind of aimed it up!
    I couldn’t recommend staying at Hostel Tribu enough. Possibly one of the best I’ve ever stayed in, so hats off! Getting the 3pm ferry back to the mainland, should be in Tulum for sundowners 😎

Paradise Lost

May 9, 2017 in Mexico

Wow! Was für wundervolle vier Tage... Holbox ist wirklich eine Trauminsel! Nach dem Kulturstress auf dem Festland musste unbedingt etwas seichtes her, und wir hatten uns schon zu Hause überlegt, ein paar Strandtage einzulegen. Nur wohin?

Wenn du in Yucatan baden gehen willst, hast du ganz grob drei Möglichkeiten. Du kannst dich auf einen der wenigen freien Strände zwischen Cancun und Tulum packen, zwischen der Landbevölkerung und krebsroten, dauerbesoffenen US-Springbreakern. Ist vielleicht nicht die beste, aber ohne Zweifel die günstigste Option. Du kannst dich aber auch in einen Hotelkomplex mit Privatstrand begeben, entweder an der Riviera Maya, oder auf der Isla Mujeres...das ist schon wesentlich angenehmer. Südlich von Playa del Carmen gibt es sogar riesengroße "gated Communities", ganze abgeriegelte und eingezäunte Städte mit eigener Infrastruktur, Shopping Centern, Restaurants, mehreren Hotels und schönen Strandvillen - und vor allem super sicher; mittlerweile ein nicht ganz unwichtiger Aspekt in Mexiko.

Oder du fährst nach Holbox.

Diese Option nutzen recht wenige Mexiko-Urlauber, da es etwas umständlich ist, auf Holbox zu gelangen. Nur eine kleine Landstraße fährt nach Chiquila, von wo aus die einzige Fähre geht, die dich nach Holbox bringt, und es gibt keine direkte Verbindung von Cancun. Deswegen sind auch Taxis dorthin recht teuer, und für Sammeltaxis musst du erst genug Leute zusammen haben, damit es finanziell erträglich wird. Selbst mit dem Leihwagen dort hinzugelangen ist ein wenig doof, denn auf die Insel kannst du es nicht mitnehmen - Autos sind dort nämlich verboten. Also musst du deine Karre für die Dauer deines Holbox-Aufenthalts in Chiquila parken...wofür du natürlich auch zahlst. Man kann sich vorstellen, dass der All-inclusive-Touri auf den ganzen Stress keinen Bock hat und lieber (je nach Geldbeutel) eine der ersten beiden Optionen wählt. Was wiederum dazu führt, dass Holbox momentan noch vom Massentourismus verschont geblieben ist, und sich dort eine sehr entspannte, hippieeske Community eingefunden hat, die das Gesamtergebnis nur noch angenehmer macht. Kein richtiger Verkehr, nur einige Golf-Carts und Fat Bikes. Keine Hotelanlagen, sondern hauptsächlich Villen und Häuser direkt am Strand. Niemand, der dir ständig irgendeinen Tourischeiß anbieten möchte, lediglich ein argentinischer Keksverkäufer, der dir zum Sonnenuntergang am Strand dauergrinsend seine "besonderen Cookies" anbietet. Alles und alle sind dort wirklich sehr laid back, und dazu kommt natürlich eine wunderschöne Insel, die zum großen Teil aus Naturschutzgebiet und traumhaft schönen, karibischen Stränden besteht.

Als wir die Insel verlassen mussten, fühlten wir uns ein wenig wie Adam und Eva, die von der verbotenen Mango gekostet haben. Was für ein schöner Ort! Wir können euch nur empfehlen, irgendwann mal ebenfalls ein paar Tage hier zu verbringen.

Holbox Tag 2

August 20, 2017 in Mexico

Hüt Morge hani denn endlich die Exkursion gmacht, woni scho i de Schwiiz gwüsst han, dassi sie wett mache - mit Walhaie go schwümme. De Walhai isch de grössti Hai und Fisch uf de Welt. Sie werded bis zu 12.65 Meter lang und ghöred leider au zu de stark vom ussterbe bedrohte Tierarte.
    D'Tour het ganz harmlos und gmüetlich agfange und mir sind is offene Meer usegfahre. Nach 2 Stund Fahrt, hemmer denn scho die erste Schätte im Wasser gse. Womer chli nöcher anegfahre sind, hemmer denn endlich die gigantische Tier us nöchster Nöchi chöne betrachte. Zwüsched 3 Walhaie isch denn plötzlich no en Riesenmanta füre cho. Mir sind alli ganz baff gsi. So vill gigantischi Tier uf eim Huufe...
    Euse Guide het eus denn churz d'Instruktione ge (Schwümmweste sind Pflicht und mer dörf d Tier nöd alange - was mines Erachtens eigentli selbstverständlich isch..) und gfröged wer zerst wett ga. Natürli hett niemerd welle und denn han halt ich mich zur Verfüegig gstellt ;o) Mir sind ganz langsam nebed em Walhai nagfahre während ich mini Schnorchelusrüstig azoge han und uf de Rand vom Boot gsesse bin. No während dem s Schiff langsam gfahre isch, het de Guide plötzlich gschroue: Now, jump, jump, jump und ich han mi is Wasser plumse la. Det hani denn zerst mal gar nüt gse und plötzlich chunt das riisige Tier mit sim offnige Muul uf mich zue. Wow, im Wasser gseht er no viiiiiiilll grösser us!!! Mir isch es ganz anderst worde und ich bin reflexartig weggschwumme. De Guide het me denn aber sofort a de Hand packt und mich zum Walhai anezoge. Ich bin so unglaublich nöch nebed ihm gsi, dassi Angst gha han, er schlat mer sini Schwanzflosse (wo übrigens so gross gsi isch wie ich) an Chopf. Es isch aber alles ganz schnell wieder verbi gsi und die nöchste sind dra cho mit schnorchle. Bin völlig sprachlos im Schiffli gsesse und hans gar nonig so recht chöne glaube. Scho bald hemmer denn die 2. Rundi gmacht und ich bin wieder als Ersti is Wasser gumped. Aber au dasmal hani nöd weniger Schiss gha, han wieder versuecht devo zschwümme ;o) Aber nei, nei, das het de Guide nöd zuela. Bi dem Mal hani aber besser d'Glegeheit gha zum de Walhai zbeobachte. Han sini chline Äugli gse, sini Pünktli ufem Rugge und sini gigantisch Rugge- und Schwanzflosse. Nach dere 2. Rundi simmer denn wiiter zumne Riff gfahre wo mir hend dörfe go schnorchle. D'Unterwasserwelt isch sehr richhaltig gsi. Ich han nebed hunderte vo Fisch, Roche, Schildchröttli und Papagaiefisch gse.
    D'Ufregig und s'Schnorchle hend müed und hungrig gmacht. Euse Guide het eus i dere Ziit wo mir am schnorchle gsi sind früschi Ceviche (latinamerikanischs Gricht mit Tomate und Fisch) zuebereitet. Für mich het er extra e Vegi-Portion vorbereitet. :-)
    En wunderschöne Abschluss vo dere Exkursion hend denn no d'Flamingos gmacht, wo mer bim Zrugfahre gse hend.
    Die letzte Stunde uf Holbox hani am Strand gnosse bevor ich mich uf de Heiwäg nach Playa gmacht han.
    Eus erwartet die Wuche wieder en Tropesturm. Zum Glück hani in Holbox gnueg Sunne chöne tanke ;o)

Holbox Tag 1

August 19, 2017 in Mexico

Wow, ich weiss gar nöd woni afange söll... ich muss min Usflug uf Holbox i 2 Biträg ufteile. Han so vill schöni Föteli gmacht woni mit eu teile möcht..
    Am Samstig Morge hani de Bus vo Playa uf Chiquila gno. D Fahrt het rund 2 Stunde duured. In Chiquilia acho, hani d Fähre ufd Insle Holbox gno. I de nöchi vo Playa gits 2 Insle (Cozumel und Isla Mujeres) wo vill nöcher sind aber ich han mich bewusst für Holbox entschide, da die Insle vom Tourismus nonig so überlaufe isch. Usserdem hend immer alli i de Schuel verzellt, dass Holbox es Paradies seg.
    Womer im Hafe vo Holbox acho sind, het mi grüens Seewasser erwartet und es paar schäbigi Hüttli und ich han im erste Moment nöd verstande, wieso all so vo Holbox schwärmed. Denn bini de Strass as andere Endi vo de Insle entlang gloffe, wo s Zentrum vo Holbox isch. Woni denn det de Strand gse han, hani au müsse sege: Wow, es isch es Paradies!! S Zentrum isch ziemlich chli und d Insle bestaht nur us Sand. Autos gits kei, d Lüüt beweged sich i Golfwägeli oder Töffli fort. Au Taxis gits nur in Form vo Golfwägeli. De Strand gseht us wie usem Ferieprospekt, echt traumhaft. Zwar hetts für mich Exuma (Bahamas) nöd übertroffe aber für mich isch Holbox uf Platz 2 ;o)
    De Tag hani denn natürli am Strand mit Sünnele und bädele verbracht. Han mi aber e chli einsam gfühlt.
    Am Abig hani mier denn e schöni Strandbar gsuecht und de Sunneuntergang bimne ischalte Bier gnosse. Im Aschluss hani de Tag inere typische Karibik Bar mit Live Musik usklinge la.

Lázaro Cárdenas, Lazaro Cardenas