• Day 9

Siebnen

May 4, 2023 in Switzerland ⋅ ⛅ 14 °C

Najin dan se je zaključil in s tem tudi potovanje po Kreti.
    Da zapišem nekaj dejstev oziroma kratek osnutek najinega potovanja.

1. Hvala dragi moj Dejan♥️ za prekrasen dopust in odkrivanje lepot sveta🌊🇬🇷🌴 s tabo! Res sva se imela lepo in najina povezanost je bila v občutku zelo močna in ljubeča.
    2. Prevozila sva 1861 km in v avtu od 7 dni preživela več kot dva dni, saj so relacije glede na kilometre kratke, so pa časovno zaradi cest, daljše.
    3. Relacije do dolge.
    4. Z letalom sva preletela 3854 km.
    5. Grki so zelo prijazni in ustrežljivi, zakar sva bila zelo presenečena.
    6. Hrana je poceni, pijača in bencin pa draga!
    7. V toaleto se ne meče toaletnega papirja, kar mi je bilo na začetku kar nenavadno.
    8. Mesta so umazana razen predeli kjer je turistično je dokaj čisto.
    9. Dobrih avtomobilov skoraj ni, ima pa vsak avto vsaj eno prasko (tudi najin najet avto so popraskali v parkirni hiši).
    10. Ogromno je nasadov oljk in paviljonov kjer vzgajajo rastline.
    11. Hrana je oblična, sploh Gyros in Tazyki omaka.
    12. Nikjer še nisva videla toliko kaktusov!
    13. Na samem otoku je mač za popiz….. 😂🐈🐈‍⬛
    14. Stavba, ki ni več funkcionalna, propada. Ogromno je zapuščenih hiš, nedokončanih hotelov, propadajoča letovišča, itd,…
    15. Kreta je nikakva a hkrati lepa in posebna 🥴☺️
    16. Morje je extremno čisto ( iz letala vidiš dno ).
    17. Na vsakem koraku je možno odkriti stare razvaline Grških mest in vasi.
    18. Obale so prekrasne in zelo raznolike.

Torej, draga Kreta, hvala ti za posebnih 7 dni katerih nikoli v življenju ne bova pozabila! In najverjetneje se še bova vrnila!