• Day 10

Bern

May 5, 2023 in Switzerland ⋅ ☁️ 23 °C

Hei hei 😌
    Dane sva poležala kar malo dlje saj sva spanec nujno potrebovala. Ob 9:30 se prebudim, malo za mano pa še Dejan. Na terasi ob jutranjem soncu popijema kavo in smuti, ter se brez idej komaj dogovorima kaj bova počela danes.
    Odločiva se, da se odpraviva v Bern. V Bernu sva bila cca 6 let nazaj in nama je ostal v zelo lepem spominu.
    V Siebnenu si najprej kupiva kavo ter se odpeljeva naprej. Po slabih dveh urah prispeva v sončen Bern. Parkirava avto ter pot pod noge. Peš po centru in medtem še malo po trgovinicah. Lepo je. Mesto živi! Privoščiva so lahko kosilo ( solato ) in nato še kepico sladoleda, ki je bil vrhunski.

Nadaljujeva po mestnem jedru, vse do razgledne točke nad medvedi kjer spijeva kavo in se počasi napotiva nazaj do avtomobila. Plačava parkirnino, na kar naju skoraj kap, saj sva za dve ure in pol odštela skora 15€😧😳.
    Nato pa malo po trgovinah. Na internetu najdeva shopping center Westside in se odpeljeva proti njemu.
    Na hitro ga prehodiva ter si privoščiva zgodnjo večerjo. Testenine Carbonara vedno pašejo.
    Nato pa nazaj proti Siednenu saj naju čalata še dobri dve uri vožnje.