• Day 2

HOUSE OF WELLA CELEBRATION GALA

May 30, 2023 in Romania ⋅ ⛅ 26 °C

Jutro. Ob 8:00 se prebudim sam od sebe. Oblečem se ter počakam Špelo da odideva na zajtrk.
    Po zajtrku pa naročiva Uber, ki naju zapelje do centra mesta. Najprej si privoščiva ledeno kavo, saj je zunaj kar precej toplo. Pridruži se nama še Mark, nakar skupaj odidemo malo po trgovinah.

Zapravljamo čas vse do večernega dogodka. Ob 13:40 se s Špelo vrneva do hotela da se urediva. 5 minut peš od hotela se nahaja prizorišče današnjega dogodka. Face CLUB in House of Wella celebration gala. Znani Wella obrazi in Black tie večerna toaleta. Ob 15:00 pričnemo z welcome drink, nato pa dogodek vse do 20:00 ure. Zvrstijo se Wella top artisti Romunije, ki nam predstavijo svoje kolekcije. Res vrhunsko. Med njimi tudi Romeu Felipe iz Brazilije, ki predstavi novo kolekcijo Signature blondes.
    Wella Romunija praznuje 30 let zato se ta dogodek odvije prav tukaj v Bukarešti. Po samem dogodku nas postrežejo z vrhunsko hrano.

Glede na to da smo v super energijo se za konec dneva odpravimo še na pojačo v center.
    Ura je 2:13 ko pišem in ležem v posteljo. Jutri pa na izobraževanje.