Satellite
Show on map
  • Day 4

    Romeu Phelipe Hairshow

    June 1, 2023 in Romania ⋅ ☁️ 19 °C

    Dobro jutro. Komaj se prevbudim in spravim iz postelje. Cel sem skozlan ker sem tako pozno zaspal. Počutil sem se kot da sem bil prejšnji večer pijan a nisem zaužil kapljice alkohola.
    Kakorkoli, s Špelo odideva na zajtrk. V jedilnici se poslovima od Dimota, ki je odhajal nazaj v Bulgarijo.
    Po zajtrku si naročiva Uber, ki naju zapelje do Expo centra, kjer se bo odvijalo samo izobraževanje.
    Ob 10:30 pričnemo z look an learn kolekcije Signature blondes pod metorstvom Brazilca Romea Phelipe. Predstavil je novo tehniko ultimate Illuminage, ki je mimogrede vrhunska. Skoraj 7 urni seminar je bil odličen a hkrati naporen.
    Po koncu se z Markom in Špelo odpravimo na večerjo do shooping centra. Vsak si privošči nekaj zase. Jaz sem si kupil novi ovitek za telefon in ledeno kavo iz Starbucksa.
    Glede na to da se jutri vračamo, se vrnemo do hotela. S Špelo še posediva na terasi in malo načrtuje a prihodnost najinega sodelovanja.
    Ob 23:20 pridem do sobe in spakiram stvari. Pokličem Dejana, ki me virtualno pospremi do postelje.
    Nočko ⭐️✨
    Read more