• Day 4

Van Candidasa tot in Ubud

August 30, 2023 in Indonesia ⋅ ⛅ 25 °C

Vandaag begonnen we aan onze rondreis door (half) Bali. Eerst gingen we naar een traditioneel Balinees dorp waar we een rondleiding kregen door een plaatselijke gids. Van daaruit reden we verder naar het koninklijk waterpaleis "Taman Tirta Gangga". Dit waterpaleis heeft een eigen waterbron waarmee de vijvers en zwembaden gevuld worden. Nadien gaat het water richting de rijstvelden. Middageten deden we in een plaatselijk restaurant met prachtig uitzicht op de rijstvelden. Nadat ons buikje rond en gezond gevuld was, reden we door naar een groots tempelcomplex. Hier hebben wat rond gewandeld met onze gids waarna we onze reis weer verderzette richting de grootste vulkaankrater op het eiland. In deze krater bevindt zich het grootste meer van Bali. Hier hebben we even halt gehouden om de plek te bewonderen. Van daaruit was het nog een uurtje rijden richting Ubud, waar ons volgend verblijf is. Aangekomen in het drukke Ubud, werden we weer super vriendelijk verwelkomt. En ja, ook hier weer een mooi opgemaakt bedje... 😅
    Wij gaan alvast even tot rust komen van deze drukke dag en gaan nog rustig een hapje eten. Tot morgen voor een nieuwe update.