Ubud city visit

August 31, 2023 in Indonesia ⋅ ☁️ 23 °C

Vandaag hadden we niets op de planning staan. Oh wat heerlijk, gewoon even ons eigen goesting doen 😅. We startte de ochtend met een lekker uitgebreid ontbijt waarna we de stad introkken. Langs lange, drukke wegen waar letterlijk het ene winkeltje/bar/restaurantje naast elkaar staat, wandelden we in en rond Ubud. Dit is het echte stadse Azië, tenminste in Bali 🤣. Overal brommers, claxionerende auto's, ... een ware drukte, maar ergens wel charmant. We wandelden doorheen een overdekte shopping markt. Maar dus niet binnen. Vervolgens wandelden we langs het Monkey Forest. Hier zagen we al vanop straat apen zitten en lopen. Tine had het er niet zo voor dus zijn we het bos ook niet ingegaan. Na onze stadswandeling, hebben we nog een plonsje gedaan in het zwembad van het hotel om vervolgens af te sluiten met een avonddiner in de stad. Super goedkoop, lekker, live muziek, cocktails, heerlijke temperatuur en nogmaals een bezoek van onze apen. Meer kan je toch niet wensen. Tot morgen voor een nieuwe update. 😙Read more