Sanur - vrije dag

September 7, 2023 in Indonesia ⋅ 🌙 25 °C

Vandaag startte we weer een nieuwe dag. Een vrije dag, zonder gids. Na het ontbijt wandelden we naar het strand. Deze was precies een mini versie van de Belgische kust. Een kleinschalige promenade met barretjes, restaurants en winkeltjes, heel gezellig. Op het strand hadden we ligstoelen gereserveerd die bij het hotel horen. Na enkele uren hier vertoefd te hebben gingen we terug en ploften we aan onze nieuwe waterplek neer, het zwembad. Ook hier bleven we weer enkele uren plakken. Een lui lekker dagje, dat hebben we wel verdiend. Na de luie dag wandelden we nog richting een hip Strandrestaurant, Lilla Pantai. Echt een zeer aan te raden adresje. Een gezellige drukte, gezellig plekje, snelle service en drank, hoofdmaaltijd en dessert voor ongeveer 12 euro per persoon. Je kan hier bovendien allerlei dingen eten waaronder Westers maar ook Indonesisch. Na deze lekkere maaltijd wandelen we terug richting hotel om weer stilletjes aan richting Dromenland te gaan. Want morgen hebben we weer een dagje. 😉Read more