Sanur - laatste dag met gids

September 6, 2023 in Indonesia ⋅ ⛅ 25 °C

Vandaag startte we de dag heel rustig. We gingen het ontbijt uittesten in ons nieuw hotel en ja hoor het was goed gekeurd. Althans was het wel een ander concept, geen buffet maar wel a la carte. Na het ontbijt hebben we een plekje gezocht bij het zwembad. Een groot zwembad! Om 2u30 kwam Julian, onze gids, ons ophalen voor alweer enkele bezoeken. Zo gingen we naar het schiereiland in het zuiden van Bali waar we de tempel van Uluwatu op de rots gingen bezoeken. Hier waren ook weer bandiet aapjes. Zij stelen allerlei spullen van mensen en ontleden dit. Zo zagen we dat ze al enkele zonnebrillen hadden en een petje. Na deze tempel ging we nog naar een plek waar we eerst even naar het strand gingen om daarna een typisch Balinese dans te zien. Deze dans bracht een verhaal en was erg mooi om naar te kijken. Zelfs 1 van de dansers kwam even bij ons zitten mee in het publiek. Nadien gingen we terug naar het hotel om rustig iets te eten en weer te gaan slapen. Op naar de volgende dag.Read more