• Day 10

Island in the sun

April 11 in Thailand ⋅ ☁️ 32 °C

Een Van, een bus, een ferry en een taxi. 7 uur tot onze bestemming, het eiland Koh Phangan. Het lijkt lang maar het uitzicht onderweg is fantastisch. De tocht met de ferry geeft ons een eerste idee van hoe onze eindbestemming er gaat uitzien. We varen langs Koh Samui door het blauwe golvende water. Zon met wat wolkjes. Ik hoor het toepasselijke nummer van Weezer in mijn hoofd.

Eenmaal van boord worden we opgehaald door de taxi van het verblijf en een half uurtje later staan we op onze bestemming. Een kleine baai met strand, afgesloten door een heuvelrug volgebouwd met kleine huisjes. Centraal een tropisch ingerichte bar met hangmatten. Wat is het hier mooi.

Langs een twijfelachtig padje, met vlakbij de wilde zee, worden we naar ons verblijf begeleid, een van de leuke huisjes op de heuvelrug. Zicht op zee, het geluid van brekende golven, hangmat op het terras. Mind blowing!

Op naar die leuke bar op het strand. Mogelijks wordt dit mijn laatste post 😎