Santiago de Compostella

October 15, 2019 in Spain ⋅ ⛅ 11 °C

Hey hey daar pelgrimmertjes,

En we zijn er weer! Het is ons eindelijk gelukt! Na 500 km, van Burgos tot hier, zijn we er eindelijk geraakt! Of dit de meest economiste manier was om onze vlieger te halen (en niet gewoon rechtstreeks met de bus naar Compostella te reizen in plaats van Burgos) zullen we helaas nooit weten. Maar ja de afstand was nu niet bepaald zo groot hoewel ik moest toegeven dat de laatste loodjes toch best wel de zwaarste waren.

Maar bij het zien van de stad vanaf alto Gozo kwam er een nieuwe energievlaag in mij en we rende er hene. We diende ons eerst te knokken door verschillende toeristen en kortstondige plegrims om eindelijk de kathedraal voor ons te mogen zien. Het geluk kon ons niet meer op en de glimlach ging niet meer van ons gezicht bij het zien van parel... Tot de volgende regenbui. O ja want ook weer vandaag kon het weer niet op! Maar ja dat hoort er bij zeker?

In ieder geval damens en heren, ik ga jullie een plezier doen. Aangezien papa en ik morgen lekker gaan shoppen, en jullie van die trip niet al te veel wil laten horen, ga ik vandaag mijn blogje laten horen. *mijn twee trouwe lezers juichen van plezier dat er eindelijk een einde aan is*

Om eerlijk te zijn het was een plezier om jullie te vermaken en hopelijk hebben jullie er evenveel van genoten als ik. Misschien zien jullie mij nog eens voor een andere wandeling!
    Tot in die tijd: ciao lezertjes en hou jullie goed!

Buen camino!