• Day 7

Dag 7

August 1, 2022 in Cuba ⋅ ☀️ 31 °C

Playa Larga

De nacht was minder erg dan verwacht, er was een fijne temperatuur en de tent was groot genoeg voor 2 personen. Helaas had ik in de buurt van mijn bips een hobbel, maar daar heb ik niet veel last van gehad. Na te hebben opgestaan uit de tent is een groot deel van de groep in het water gesprongen. Net als tijdens het avondeten kregen de vrouwen tijdens het ontbijt eerst een ommelet, daarna pas de mannen.
    Vervolgens hebben we een 8km 3 uur durende hike door de natuur gedaan. Dit was erg mooi, maar ook vermoeidend omdat de luchtvochtigheid zo hoog was dat wanneer je stil stond het zweet van je lichaam afgutste.
    Aan het eind ben ik een meer in gesprongen, om het zweet van het lichaam af te krijgen.
    De komende nacht gaan we met de hele groep overnachten in 1 grote luxe casa. De stroom gaat aan en uit, hopelijk is hij is de nacht aan zodat een ventilator of airco aan kan. Zit namelijk in een kamer beneden is huis waardoor het heel erg warm op de kamer is.