Satellite
Show on map
  • Day 11

    rio de janeiro

    September 15, 2016 in Brazil ⋅ ⛅ 22 °C

    Rio is adembenemend. Een plek waar je echt een vakantiegevoel hebt.
    Het strand is niet te vergelijken met thuis.
    warm - proper - grote golven - surfers en volleybal.
    Je kan er de hele kustlijn aflopen waarbij je om de 1 km een workout kunt doen. heerlijk!
    Het geluid van de golven geeft me innerlijke rust.
    Elke dag komen surfers naar het strand om deze big waves te trotseren. Ik zou beter les nemen zodat ik dezelfde ervaring kan hebben. Mijn eerste les was om niet omver gekegeld te worden en daarbij mijn bikini te verliezen. Dat is toch al een begin.

    Als je dorst hebt kan je coconut water drinken en bij een kleine honger kan je smullen van zelfgemaakte empanada's. De vrouwen die het gemaakt hadden vertelden met trots, stap voor stap hoe je ze moet bereiden.

    Onze uitstap naar Cristo redeemer vond ik prachtig. Door cristo te zien kreeg ik kippenvel over heel mijn lijf omdat het een zekere macht uitstraald. Hij kijkt uit over de rijke wijken van rio en achter hem liggen de arme wijken. Ze zeggen dat hij hen verlaten heeft wat wel erg is als je weet hoe arm deze mensen zijn.
    Read more