I love life. Read more Štanjel, Slovenia
  • Day 4

Domov

May 29, 2023 in Slovenia ⋅ 🌙 19 °C

Kot vedno: ko pridem domov, pridem v drugo življenje. No, pa saj se v ponedeljek ni prav dosti zgodilo. Marijan je "obležal". Kolo in prtljažnik je montiral že včeraj. Pospravila sem avto, odlila umazano vodo in spraznila WC in na pot. Srečno smo prispeli domov.

Bilo je zelo lepo! Vesela sem, da smo se skidali malo od doma, da smo se srečali z Bločani, da sem uživala na jezeru in da sva se imela zelo lepo v družbi prijateljev.

• Day 3

Nedelja

May 28, 2023 in Slovenia ⋅ 🌙 14 °C

Že prejšnji dan sem naredila načrt, da se odpeljem s kolesom do Gornjega Jezera. Tam pri mostu so vedno najlepši razgledi na jezero. Vožnja je potekala v hladnem (12 stC), poživljajočem jutru. Lipsenj, Goričice, G.Jezero.

Pogledi, da ti zastane dih! Kakšne barve! Šla sem počasi po mostu gor in dol, slikala in si vtiskala motive in barve v spomin. Malo sem posedela na klopci. Tako kot vsako jutro sem poklicala Nedo, ki je povedala, da je v Štanjelu 15 stC, le malo topleje od tu. Pot nazaj še vedno v jopi.

Kmalu po prihodu domov, kliče Matej, če lahko pridejo na čaj. Seveda, le čaj prinesite s seboj. Zabavamo se ob Borovem poročanju z rugby gostovanja v Zenici in Matejevem poročanju s sobotnega traila Ribnica. Ura srečanja s prijatelji se hitro bliža. Fantje se opoldne odpravijo domov.

Midva sva se malo uredila in odšla v "domačo" gostilno na srečanje. Midva, najbližja sva prišla zadnja.

Zelo prisrčno srečanje. Z enimi se videvamo bolj pogosto, z drugimi se nismo videli že desetletje. Ogrooomno si imamo povedati! Vsi se staramo in večina nas to (vsaj zaenkrat!?) doživlja s humorjem. Najbolj duhovit je spet Jože Obreza. Pa Mitjeva svakinja z Radleka tudi. Kosilo dobro, torta tudi. Veseli smo se poslovili ob 7.h.

Še malo sva sedela zunaj. Oblečena v jope! In spat. Me je kar hitro zmanjkalo .

• Day 2

Sobota

May 27, 2023 in Slovenia ⋅ ☀️ 17 °C

Matej z Brinom je prišel že ob 8.h. Najprej sva brala njegov strip, potem pa sva se odpeljala s kolesi v trgovino v Grahovo. Morala sem kupit nekaj za dekoracijo Mitjevega darila in vodo. Kupila sem pisan zavijali papir in gospa mi je dala mali plastični zaboj od zelenjave. Pa še barvice in flomastre.

Brin je doma ustvarjal zelo domiselne slike. Sredi dneva sva se odpravila spet na kolo in se odpeljala po bližnji cesti iskat jezero. Na enem križišču sva srečala kmeta s traktorjem, malim otročkom in prijazno kao bernko. Razložil mi je, da do jezera, vode ne bova prišla, ker je prej dalj časa močvirje. Svetoval nama je krog po cesti, ki pride v Grahovo. In sva naredila en lušten krog.

Brin je bil kar zgodaj lačen in je svoj opoldanski obrok pojedel že ob 11.h. Ko sva prišla nazaj okrog 2., je bil spet lačen. Prezgodaj za kakšni dve uri! Pa je šel na posteljo, da bo bral strip. Naredil si je hiško iz vzglavnikov ... in zaspal. Spal je skoraj 3! ure. Popoldansko iskanje jezera je odpadlo. Sva pa zavila Mitjevo darilo. Malo pred 8. ga je prišla iskat Nataša in vesel se je odpeljal domov.

Zvečer je zunaj še vedno kar hladno in hitro sva se pobrala notri.

• Day 1

Odločitev za Žerovnico in prihod

May 26, 2023 in Slovenia ⋅ 🌙 17 °C

Po vseh kolobocijah z mojo operacijo in Marijanovimi pregledi, sem pred par dnevi sporočila Poloni Klančarjevi, da se bova z veseljem odzvala njihovemu vabilu na praznovanje Mitjeve 80letnice v gostilni Pr' Stani v Žerovnici v nedeljo. Meni hitro kaj "odzvoni" in že sem imela načrt, da gremo s kombijem na njihov PZA, kjer smo se pred letom imeli prav lepo. In ostanemo do ponedeljka.

V četrtek opoldne sva bila še v Izoli na pregledu, popoldne pa priprave na odhod. Odpeljala sem kolo v garažo in pripešačila domov. Pa v vrt po solato, pa ... Danes zjutraj čiščenje rukole, solate, zalivanje rož, spravljanje hrane in drugih "nujno potrebnih" stvari. Ko Marijan sporoči, da mu je misel na odhod popolni stres. Ok. Kaj zdaj? Mateju sem obljubila, da v soboto zjutraj pripelje Brina v varstvo. No, z malo pregovarjanja in razumevanja z obeh strani, se ob 14.h odpeljemo iz garaže.

Četrt čez 15. smo Pr'Stani. "Naš" plac zapira avtobus. Prijava. Plačilo. Seznanitev s šoferjem, bo premaknil avtobus. Ta plac je na skrajnem desnem robu z odprtim razgledom na Slivnico. Drugi so vsi malo utesnjeni, če so vsi polni. Popoldan so prišli še trije AD. Sem imela srečo!

Ko sva se nastanila, sva si privoščila kavico iz gostilne, še malo kasneje pa pico s pivom. Sem se odločila, da to pot ne bom kuhala kosil.

Okrog 19.h so nas obiskali Nataša, Brin in Matej. Nataša je prinesla njene izvrstne sladice. Brin je narisal lepo sliko z nono. In Matej je popravil stopnico. Jee!

Muc se kar dobro znajde. Sem se bala, kaj bo, ko že 7 mesecev nismo bili v AD. Ulegel se je na posteljo, gledal skozi okno in spal. Tu smo ga pripeli na vrvico in je hodil okrog AD in posedal po stolih. Zvečer je šel sam noter, midva pa na večerni sprehod do cerkvice na hribčku.

Potem pa noter in počasi v posteljo. Brin pride že kmalu po 8.h.