• Day 42

Flyve dag til Australien🕷️🦂🐍

March 28, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 22 °C

Vi vågner op kl 3:45 om morgen og skal til lufthavnen✈️. Og det var ret tidligt om morgen så vi var ret trætte🥱 da vi skulle til lufthavnen✈️. Da vi kom frem var det heller ikke det bedste at vi skulle vente i en rigtig lang kø til at tjekke sin bagage ind😩. Da vi havde ventet i ca 45 min fik vi tjekket vores bagage ind🥳 men så skulle vi igennem security🛃 som der var MEGA kort kø til🥳🤩 sådan da vi kom kunne vi bare komme ind MEGA hurtigt🤩🥳. Efter vi havde været igennem Security🛃 skulle vi vente lidt og så skulle vi borde🤩 vuhu og så er vi på vej til Australien🤩🥳🥳🤩🥳. Efter en 3 timers flyve tur var vi landet i Australien🕷️🦂🐍. Efter vi var kommet ud af lufthavnen tog vi en taxi🚕 hen til der vores hotel i Melbourne😛 da vi kom til hotellet i Melbourne slappede vi lidt af i noget tid🫠. Efter det gik vi ud og fik noget lækkert morgenmad🥞 derefter gik vi en lille tur hen til
    St. Paul,s Katedralen og bag efter
    Federation Square. Men nu er der ikke sket mere idag så Bye😉.