• Day 43

Melbourne dag 2🤪

March 29, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 18 °C

Vi vågner op om morgenen og skal hen på en café og spise morgenmad🥞 maden på cafén var MEGA god🤤. Efter vi havde spist skulle vi ud i byen og kigge første stop var en Barber shop som jeg blev klippet i✂️😊. Næste stop er State Libary Victoria som skal siges at ligne biblioteket fra Harry Potter🪄 men det synes jeg ikke rigtig det gør😕 men det var et rigtigt flot bibliotek📚☺️ men det næste stop🛑 er shopping🛍️ og gå tur i nogle haver💐. Først sp gik vi og kiggede butikker og bag efter gik vi en tur i nogle haver🪴 det var en rigtig god gåtur men vi stødte også på et drivhus🫙🏠 ved navn
    The Conservatory🤔. Der efter tog vi hjem indtil om aften vor vi skulle op i en skyskraber🌃. Nu er det ved at blive aften og vi skal op i en skyskraber🌃 men først skulle vi se en slags VR show🎪 men A blev dårlig🤢 så vi kunne ikke komme op i skyskraberen🌃 så vi skulle bare have noget mad og så hjem men A kastede op på restauranten så vi måtte bare hjem så vi bestilte Take away så vi ses i morgen😴.