Satellite
Show on map
  • Day 46

    Claus og Karry Dag 2🤩🥳

    April 1, 2023 in Australia ⋅ ☁️ 16 °C

    Vi vågner op om morgen i vores camper🚐 og tager noget tøj👕👖 på og så gik vi ind i huset vor vi bliver mødt af Karry😍 som har lavet morgenmad🍞 til os. Mens vi sider og spiser kommer Claus vandrende🥾 ind sådan godmorgen møjunger🤣 har i sovet godt. Efter vi havde spist skulle vi på tur🚘 ud og se lidt af Rosebud🌹og Morgnington🌅. Det var virkelig spændene og så fik vi også leget på en god legeplads🛝🥳. Da vi havde set en masse skulle vi have frokost🍜 som vi fik på en fish,n,chips restaurant som havde sushi🍣🍱 og Ramen🍜 og en masse andre ting😋. Det alt sammen var virkelig lækkert🤤. Men nu skal vi hjem og hygge os og måske skal på stranden🤩🥳 mens Claus sover middagslur😴. Vi kom på stranden vor vi skal bade🩳 selvom det var lidt koldt🥶 efter vi havde gjort det skulle vi hjem🚗💨 og i bad men først en tur i deres pool😎 som var endu koldere🥶 men jeg fik hovedet under som altid😎. Efter vi havde været i bad hyggede vi os i noget tid inden aftensmaden😋. Da det var ved at blive aftensmad tid fik jeg lov til at hjælpe med desserten🍰😋 som er pavlova som er traditionel dessert i Australien og det smager MEGA godt at jeg har fået opskriften📋 med hjem🥳. Til aftensmad fik vi 2 slags kylling🍗 og kartofler🥔🍠 og brun sovs😋.bag efter vi havde spist hyggede vi os😍 i noget tid. Nu er det hved at være godnat tid😴 og jeg ville gerne sove i gæste værelset fordi i morgen skal vi sige farvel til Claus og Karry😢. Men nu skal jeg sove så vi ses igen i morgen🌅🤟.Read more