Satellite
Show on map
  • Day 45

    Jeg vågner op kl 5:00 om morgen🌇 og har det rigtig dårligt i maven🤢 men så prøvede jeg at sove igen men jeg fik bare surt opstød🤢 og så skulle jeg kaste op🤮 og så da jeg havde gjort lidt rent vågnede A og mor🥱 og så skulle jeg brække mig igen men ikke bare en gang men hele 13🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 og det var virkelig træls🤢. Efter jeg havde fået en lille bitte smule morgenmad🤧 skulle vi afsted i en fart og jeg skulle bære tasker🎒 og sådan noget og så blev jeg for presset kastede🤮🤮 jeg op midt på gulvet og så blev mor virkelig irriteret og troede at jeg skabte mig😖. Da vi kom ned bestilte vi en taxi🚕og så kørte vi og hentede vores nye camper🚐🤩. Da vi havde hentet den var det bare afsted til Rosebud🚐💨 vor Claus og Karry bor Claus= min farmors bror🥳. Da vi ankom blev vi modtaget med glade smil😁 da vi kom ind gav de os en lille rundtur af deres ret store hus🏡 og gæt hvad… de har 2 hunde🥹 og de var vildt søde🥹 de havde også en swimmingpool😱 som var rigtig stor men også ret kold🥶 fordi det er efterår🍁 her nede. Da vi havde snakket ville Claus have os med ud og se Wallaby,s🦘 som er en slags kænguruer😜 men jeg var lidt sløj og træt så jeg blev hjemme og sov i bilen😴. Da de kom hjem var det ved at være aftensmad🍝 tid. Til aftensmad fik vi lagsagne🍝 og den var vildt god🤤😋 og til dessert fik vi is🍨 men jeg havde ikke rigtig lyst så jeg sprang lige over↗️↘️. Vi blev oppe til sent og hyggede os rigtig meget😍 men nu er vi alle trætte så vi sagde godnat🥱 og så gik vi seng🛌😴 så vi ses i morgen og ups jeg sover allerede😴 så vi ses i morgen🌇🤜🤛👋.Read more