Koala🐨 og smuk udsigt🌅

April 5, 2023 in Australia ⋅ ☁️ 17 °C

Vi vågner op og spiser igen som vi plejer🥣. Idag skal vi på tur og køre🚐💨over 100km😶‍🌫️ men vi skal lave en hel del stop🏄‍♂️,🍫,🍦,
    Nr 1 stop var ved et Outlet salg fra en af verdens bedste surfer🏄‍♂️ mærke😱 Ripcurl så der var vi og jeg fik en pung og A fik noget tøj. Derefter var vi i nogle andre surfer butikker fx Billabong,Quiksilver,Oakley og Ripcurl😜 her er hvad jeg fik en pung fra Ripcurl,drikke dunk fra en Billabong butik men var ikke mærket Billabong, 2 trøjer fra Quiksilver, så det var rigtigt Nice🙃. Stop 2 var en lookout point ved en strand🏖️ ved navn point addis og så var jeg kort oppe med dronen😍. Stop 3 var en chokolade fabrik🍫som vi troede var en mini isbod🤣 men var en giga chokolade fabrik🍫 vi endte med at få købt lidt is🍦 og lidt chokolade🍫, Funfact der var en 1kg chokolade bar🍫🙌 og en 1 meterlang chokolade bar👉 🍫 👈🤯, Det var ærligtalt ligesom real life Willy Wonka,s chokolade farbrik🍫. 4 stop sidste stop campingpladsen🏕️👉🐨 på den campingplads vi skal overnatte ved er der rigtig mange koalaer🐨 og vi så en🥹 og Holy shit man de FANDME store de var på størrelse med 6 normale danske vandmeloner🍉🤯. Men det var alt for idag vi ses jo igen i morgen🌅🤜🤛👋.Read more