Satellite
Show on map
  • Day 51

    Wallaby🦘 og drone flyveture📷

    April 6, 2023 in Australia ⋅ 🌧 16 °C

    Idag vil vi gerne vågne tidligt om morgen🌅 fordi jeg gerne vil flyve med min drone tidligt i daggry🌄. Efter jeg havde fløjet med den spiste vi morgenmad🥣. Derefter havde vi bestemt at vi ville gå en 5,5km lang vandretur ned til station Beach🏝️ vor jeg gerne måtte flyve med min drone?🤷‍♂️. Jeg fik i vært fald nogle virkelig gode billeder📸. På vej tilbage fra vandreturen gik vi og så hørte jeg noget inde fra busken🌳 og så PUF kom der en wallaby🦘 hoppende ud på stien😱🤯 og den var MEGA nutted🥺 og den var faktisk ret høj den var omkring 2m høj↕️🦘. Men så vidre da vi kom tilbage var der pænt mange papegøjer🦜 både røde og meget mørkegrønne🦜. Men nu vor vi er hjemme skal vi køre til vores nye Camp🏕️ ved ( Koroit⛰️ ) som ligger tæt på ( Tower Hill ). Men på vejen derud skal vi lave nogle stop, jeg kan ikke huske alle stoppende så jeg skriver dem jeg husker😁. 1 Stop var ved Lord arch som var nogle klippe🪨 formationer ude i vandet og de var virkelig flotte🗿. 2 Stop er de 12 apostle som nu er de 7 apostle fordi havet🌊 har fået de 5 andre til styrte sammen😢. Stop 3 var lidt længere hænde som også var de 12 apostle der var bare 5 mere og se der🥳. Resten af stoppende var megen til dem bare nogle andre klippe formastioner. Så er vi ankommet til campen🏕️og skal lave aftensmad🍝 men nu er der ikke sket mere så vi ses til endu et eventyr🌄 i morgen🤜🤛👋.Read more