Skal til Tower Hill igen igen👍

April 9, 2023 in Australia ⋅ 🌬 14 °C

Vi vågner op og skulle have lidt morgenmad🥞 inden vi skal på farten igen🚐💨. Idag skal vi igen til Tower Hill🗼 og vandre🥾 en 6km lang tur😮‍💨 men først skal vi ind til byen i Hamilton🏙️ og prøve og se om vi kan få en kikkert🔭. Efter vi havde købt kikkerten skulle afsted🚐💨 mod Tower Hill🗼. Da vi kom frem spiste vi frokost🥪 og så skulle vi ud og vandre🥾 men så ville vi lige se om vi kunne se nogle koalaer🐨. Vi fik set et par koalaer🐨 men så skulle vi afsted på turen. Da vi havde gået knap 3km gik mor forkert🤦‍♂️ Nr 1 gang men så vendte vi os om og gik tilbage↩️. Nu sker der endelig noget rigtig spændende😨 da vi havde gået 4,5km så jeg en lille SLANGE🐍 inde i et hul og den slange er livsfarlig☠️😱😱😱😱😱😱😱😱 den slange vi så hed en CopperHead og er ret venemous☠️ men den var ikke sur😡 eller noget så vi kunne få et par billeder og så vandrede🥾 vi videre😁. Så skete det igen mor gik forkert❌ for Nr 2 gang🤦‍♂️ 🤦‍♂️jeg begynder helt seriøst at tro hun skal have et nyt ssd kort💳😅 og også lidt en software opdate og en genstart🔄. Alle sammen nogen der vil donere penge🥺 så min mor kan få et ssd kort💳 for nu gjorde hun det igen hun gik forkert for Nr 3 gang🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️. Men nu endelig er vi tilbage til bilen sådan mor hun kan få en Update🔄. Men nu skal vi køre til vores nye campingplads🏕️ i Port Fairy. Men nu er vi ved vores camp⛺️ og jeg skal lige tømme lort så ses om lidt… FY for helvede mor jeg har fået lort i håret 💩
    🙎‍♂️ jeg skal have et bad lige nu og det er IKKE til diskution. Men nu der heller ikke sket mere idag så see,ya🥱.