Halls gap og Hamilton😎

April 8, 2023 in Australia

Idag vågner vi op og spiser lidt morgenmad🥣 som skal give os energi⚡️ næsten hele dagen😏. Fordi vi skal ud og vandre ved Halls Gap som ligger ikke så langt fra Hamilton så afsted med os🚐💨. Da vi kom frem var vi i seriøst i chok😵‍💫 men ikke en god slags chok😵‍💫 men virkelig dårlig der var ingen p-pladser🅿️ og alle holdte med deres lorte biler🚘 midt i det hele😩 så det var ret træls men på vej ned fandt vi nogle frie pladser🥹 så LETS GOOOO!!!. Efter vi havde gjort os klar skulle vi hen til start pointet🚩 vi starter med en lille tur ved stedet Grand Canyon og det var en meget fin lille tur😇. Men nu til den primære tur🗺️ som føre hen til The Punnacles som ligger 715m oppe i luften💨 og vi kommer til ca til at stige 500m😮‍💨 jamen lad os være med at spilde🫗 tiden🕰️ så lad os komme afsted🥾. Hel turen derop var virkelig fin og flot🏞️ og også lidt hård😮‍💨 men det hele værd🤩 men nu er vi på toppen og har ingen frokost med🥪❌ og vi er ret sultende og har kun nogle ærte chips🫒 med men chipsene mættede rigtig godt så det er altid noget😏. Da vi kom ned kørte🚐💨 vi bare tilbage til campen🏕️ og handlede ind til burger🍔 på vejen. Da vi var kommet tilbage til campen🏕️ lavede vi burger🍔 til aftensmad og lavede en lille påske🐣 æg🥚 jagt fordi det er påske🐣 men det var alt for idag så vi ses i morgen🌄🤘.Read more