Satelital
Mostrar en el mapa
  • Día 57

Port Elliot🛳️ - Kangoroo Island🦘🏝️

12 de abril de 2023, Australia ⋅ 🌬 18 °C

Vi vågner op til en 1 times køretur🚐💨 hen til Cape Jervis som er den by vi skal til når vi skal til Kangoroo Island🦘🏝️ kl 15:00 senere idag. Men vi starter lige med ind tur ind til Victor Harbour🛳️ by hvor vi lige skal hygge🤗 lidt inden færgen⛴️ til Kangoroo Island🦘🏝️. Vi startede med at kigge i en “jager” butik🔫 vor de havde fra fiske udstyr🐠 til jagt rifler og assault rifles🔫 derefter var vi inde i en fitness🏋️‍♂️ forretning hvor jeg fik et par nye løbesko👟💨 til 1,300kr fordi mine andre var gamle og slidte👞 og A fik også et par løbesko👟💨. Men så var det ved blive tid til at skulle afsted🚐💨 men først en is🍧 og de havde 50 forskellige slags is🍧🤯. Nu er vi hene ved færgen og har en 45 min sejltur⛴️💨 foran os😣. Det var en MEGA dårlig sejltur⛴️💨 det gyngede helt vildt meget hele vejen😫 men nu er vi på KANGOROO ISLAND🥳🤩. Men nu skal vi køre til vores camp🏕️ ca 1/2 time fra færge lejet⛴️. Da vi kom frem til campen🏕️ skulle vi have lidt frisk luft💨 så vi gik en tur og fandt en legeplads🛝 og så gik vi hjem🚐. Men det var alt for idag🌉 så vi ses i morgen hvor et nyt eventyr venter🤩🤜🤛.Leer más