Sand surfing🏄‍♂️ i little Sahara🏜️

April 13, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 18 °C

Godmorgen🌅 alle sammen og velkommen til 1 dag på Kangoroo Island🦘🏝️. Idag skal vi ud og se hvordan man laver eukalyptus olie😝🍃🛢️ og også se en honning🍯 farm🤩. Men lad os så se hvordan man laver eukalyptus olie🍃🛢️. Det var ret spændene og at se hvordan de lavede olien🛢️ og vi fik købt en hel del eukalyptus🍃 prudukter🛍️. Men da vi havde hygget os lidt der skulle vi han til honning🍯 farmen 6km herfra🚐💨. Da vi kom frem gik vi indenfor og blev mødt af rækker af honning🍯 og honningsmags prøver😋. Det er en rigtig god honning🍯 de har her og de havde honning ALE🍺 og is og en masse andet🙃. Da vi havde været der skulle vi til og at køre mod Little Sahara 🏜️ som er det sted vi skal sandsurfe🏄‍♂️😎. Da vi kom frem fik vi en snack🫒 og så skal vi SURFE🏄‍♂️ . Først fik vi vist hvordan man gjorde men ellers var man on your own 😏. Det var rigtig sjovt og at sandsurfe🏄‍♂️ men også ret hårdt og at gå op igen😮‍💨 og vi gjorde det i ca 3 TIMER!!! Så det var da pengene værd🤑. Da vi kom tilbage til bilen🚐 spiste vi frokost og såskulle vi hen til vores nye camp🏕️. Men nu er dagen allerede forbi og vi ses i morgen🌅🤩🥳.Read more